FANDOM

Koń - jeden z głównych elementów gry. Obecnie w grze nie można poruszać się po mapie nie będąc na grzbiecie konia. Na początek gry dostajemy konia startowego z pierwszym poziomem. Możemy pozyskać inne konie w sklepie, jak i również poprzez hodowlę, dostępną od 8 poziomu. Za każdym razem, kiedy do naszego rancza dołącza nowy wierzchowiec, musimy nadać mu imię, które musi mieć od 4 do 16 liter (w wypadku znaków Hangul od 2 do 8). Imiona koni na jednym ranczu nie mogą się powtarzać.

Wygląd Edytuj

Porównanie

Porównanie konia 532 kg z koniem 388 kg

Konie mogą się od siebie różnić wysokością, maścią, rodzajem oraz kolorem grzywy i ogona. Wysokość zależy od masy konia. Dolna granica wagi wynosi 350 kg, górna natomiast 550. Obecnie w grze dostępnych jest 21 najróżniejszych maści, z czego 7 z nich ma tylko jedną gwiazdkę, 6 dwie gwiazdki, 7 trzy gwiazdki, a ostatnia, dostępna jedynie przez bonusy - 4 gwiazdki. Dostępne jest sześć kolorów włosia, gdzie tylko dwie z nich mają dwie gwiazdki (tak jak w przypadku rodzai grzyw i ogonów, nie występują żadne typy z trzema gwiazdkami). Jest 8 rodzai grzywy, z czego trzy z nich posiadają dwie gwiazdki, oraz 6 rodzajów ogona, tylko jeden z nich posiada dwie gwiazdki. Prócz tego, niegdyś były jeszcze dwie dodatkowe maści, niedostępne obecnie w grze.

Statystyki Edytuj

Obecnie maksymalny poziom konia to 11. Poziom zależy od sumy punktów umiejętności (patrz tabelka poniżej). Koń może rozwijać swoje umiejętności, poprzez zdobywanie wyższych klas. Za każdą klasę dostaje się dodatkowy punkt umiejętności, który możemy przydzielić do jednej z wszystkich pięciu umiejętności. Maksymalnie można osiągnąć 30 klasę, co daje 30 dodatkowych punktów umiejętności.

Poziom Ilość punktów umiejętności
1 Od 100 do 109
2 Od 110 do 119
3 Od 120 do 129
4 Od 130 do 139
5 Od 140 do 149
6 Od 150 do 159
7 Od 160 do 169
8 Od 170 do 179
9 Od 180 do 189
10 Od 190 do 199
11 Od 200 do 209

Charakter Edytuj

Obecnie, w grze występuje pięć rodzajów osobowości koni. Po dwie mające jedną i dwie gwiazdki, oraz tylko jedna z trzema gwiazdkami. Od osobowości konia zależy jaką pozę przybierze, podczas przekraczania mety oraz to, jak nasza postać położy się lub usiądzie na koniu podczas pozy AFK. Więcej o osobowościach tutaj.

Mistrzostwo Edytuj

Więcej tutaj.