FANDOM

Opieka

Opieka nad koniem (ang. Horse Care) - czynność w grze dzięki której możemy podnieść przywiązanie oraz piękno naszego konia. Możemy naszego konia nakarmić, wyczyścić, bawić się z nim oraz wyleczyć w razie zranienia.

Karmienie Edytuj

Żeby nakarmić konia, potrzebujemy mieć na stanie jakiekolwiek pożywienie. Obecnie w grze dostępne jest 7 rodzai pożywienia. Zależnie od tego, czym nakarmimy wierzchowca, może on bardziej lub mniej przywiązać się do naszej postaci. Jednak nie znaczy to, że koń przywiąże się do nas mocniej, kiedy zaczniemy karmić go droższym jedzeniem - jeżeli koń nie lubi akurat tego typu jedzenia, szybciej stanie się zadowolony, a gdybyśmy chcieli go jeszcze raz nakarmić w takim stanie, nie będzie przyjmować posiłku - marnując go z naszych zapasów. Dlatego też, wskazane jest karmienie konia rzeczami, które koń lubi (łatwo poznać po reakcji konia na to, co akurat mu pokazujemy - jeżeli jest to jego ulubione jedzenie zacznie "brykać", jeżeli nie to pokręci łbem).

Czyszczenie Edytuj

Tak jak w przypadku karmienia potrzebujemy do tej czynności jednorazowych przedmiotów, które w tym przypadku to - szczotki do ogona i grzywy oraz sucha ściereczka. Za każde wyczyszczenie naszego konia, jego piękno wzrasta o 20 punktów (bonus jednak nie zostanie przyznany, dopóki nie będzie cały czysty). Jeżeli wyczyścimy w krótkim odstępie czasowym daną część ciała konia dziesięć razy, zacznie się ona błyszczeć.

Zabawa Edytuj

Łuk

Podczas zabawy z łukiem naszym celem jest trafienie w manekina

Jest to drugi sposób na podwyższenie poziomu przywiązania. Nie możemy bawić się z koniem, którego ani razu nie karmiliśmy. Możemy bawić się z koniem marchwią na patyku, lub łukiem. Po zabawie z koniem, z naszego ekwipunku usuwa się jedno użycie danej zabawki. Czym umiejętniej będziemy się bawić z koniem (nie będziemy pozwalali na Play Failed, oraz jak najczęściej będziemy zdobywali Perfect Play) tym dłużej koń będzie chciał się z nami bawić.

Leczenie Edytuj